"הרפורמים קרעו עצמם מהעם היהודי ומנסים לפגוע באחדותו ובשלמותו"

    שלום בידרמן No Comments on "הרפורמים קרעו עצמם מהעם היהודי ומנסים לפגוע באחדותו ובשלמותו"

    "העם היחיד שרוקד עם ספר החוקים שלו ואנו עושים זאת לא רק משום שמשום ציווי אלא מתוך אמונה בתורה, אולם הם – מי שלא מאמינים בתורה ולא מקיימים מצווה אחת ממה שכתוב בה– כיצד יכולים לבוא ולדרוש זכויות?", אמר מקלב

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    "מרוב השיח על דרישותיהם של הרפורמים אנו שוכחים את העיקר, משום שהשאלה היא לא הדרישות שלהם – אלא עצם קיומם והלגיטימיות שלהם. בגולה הרפורמים קעקעו את העם היהודי מבפנים, וכאן ב"ה הם לא הצליחו לגרום להתבוללות אז הם מתחכמים בדרכים. מי שפגע בעם היהודי כסרטן מבפנים רוצה לקעקע את האחדות שלנו גם בארץ ישראל". כך אמר הערב במליאת הכנסת ח"כ אורי מקלב בנאום שנשא במליאת הכנסת.

    "העם היחיד שרוקד עם ספר החוקים שלו ואנו עושים זאת לא רק משום שמשום ציווי אלא מתוך אמונה בתורה, אולם הם – מי שלא מאמינים בתורה ולא מקיימים מצווה אחת ממה שכתוב בה– כיצד יכולים לבוא ולדרוש זכויות?", אמר מקלב.

    "זו קבוצה שהיא מזערית ביותר, שקרעה מסידור התפילה שלה את החזון לירושלים ולארץ ישראל, ופתאום היא דורשת אחיזה ומנסה לקעקע את האחדות במקום החשוב ביותר לעם היהודי באופן אנרכיסטי, כפורעי חוק שפועלים בפרובוקציות. הם לא מאמינים בתורה ואינם זכאים לאחוז בה, ובווודאי שלא לבזות אותה. האם הכנסת הייתה מאפשרת למי שאינו מאמין בקוראן לבזות אותו? כיצד אתם נותנים לגיטימיות לקבוצה הזו", תהה.

    "הכותל המערבי הוא המקום הקדוש והמאוחד ביותר לעם היהודי בארץ ישראל, שמיליונים מגיעים לשם מידי שנה באחדות ואלו מנסים לפגוע בכך ולהפוך את המקום לזירת התגוששות. "הם קרעו את עצמם מהעם היהודי ועצם קיום השיח עליהם מעניקה להם לגיטימיות ואסור לתת לכך יד" הוסיף.



    0 תגובות